Wyniki konkursu fotograficznego „Eksploracje”

Jury w składzie dr szt. Joanna Łosińska Stefańska, art. fot. Jacek Kulm oraz mgr Krzysztof Ślachciak zdecydowało o dopuszczeniu do wystawy łącznie 22 prace następujących autorów:

Agnieszka Hoffman, Alicja Petroczko, Anna Łapińska, Dominika Witczak, Dorota Woźniak, Eliza Jakubowska, Filip Jóźwiak, Krzysztof Ostrzeniewski, Magdalena Misiewicz, Magdalena Andrys, Maria Ciszyńska, Marianna Roszatycka, Martyna Rosmanowska, Natalia Krawiec, Tomasz Sokołowski, Wojciech Pisarczyk

Gratulujemy

Podczas wernisażu wystawy jury nagrodzi statuetkami Edwarda, trzech autorów najlepszych prac.

Wernisaż odbędzie się dnia 10 grudnia 2015 roku w Galerii Drewutnia o godzinie 18:00.

Zapraszamy

Projekt „W(y)rażenie – spotkania z fotografią”.

12227597_1716872741881727_6519154716264097833_n

Fotografia dokumentalna – Marek Lapis

24.11.15

godz 17:00

Miejsce: sala 121BT Centrum Wykładowe PP

Marek Lapis, rocznik 1968, mieszka w Koziegłowach koło Poznania. Członek Związku Polskich Artystów Fotografików. Zajmuje się fotografią dokumentalną, reportażem i szeroko pojętą fotografią uliczną. Laureat prestiżowych konkursów fotograficznych m.in.: International Photography Awards 2013, Grand Press Photo, Leica Street Photo, BZ WBK PRESS FOTO, National Geographic Polska, Projekt Przetwórnia. Uczestnik prestiżowych warsztatów: Magnum Photos oraz Ryszard Horowitz Workshop: Art and Computers – Expanding Imagination. Publikuje w większości polskich czasopism oraz tygodników opiniotwórczych (Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój) oraz w mediach zagranicznych m.in.: Time, Focus, The Sunday Telegraph, Reuters. Wykładowca warsztatów fotograficznych dla osób upośledzonych intelektualnie oraz pomysłodawca i twórca autorskiego programu warsztatów dla osób niesłyszących. Od 1987 roku właściciel własnej Agencji Fotograficznej ARTMEDIA (PRESSPHOTO). Od 2000 roku współpracuje z Polską Agencją Fotografów FORUM. Fotografia – jak sam mówi – jest dla niego po pierwsze pasją, a po drugie profesją.

Wykład jest organizowany w ramach projektu grantowego Koła Naukowego EduArt.